دوستانه تازه
نويسنده :niloofar
تاريخ: یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت: 19:35

مرتضی جان

نیستی که ببینی نبودت گرچه سخت است اما

با وجودش دوستانی پیدا کردم که تا ابد میهمانه دله تنگم هستند

دوستانم را ببین...

بغضی به سختی کوه و اشک هایی به لطافت باران

اری این ها هستند دوستانه من در نبودت 

دوستانه وفاداریند تا کنون تنهایم نگذاشته اند

اما باز هم جایه تو را برایم پر نمی کنند 

باور کن....



نظرات شما عزیزان:

جسم بی روح
ساعت22:04---8 خرداد 1394
salm webet ghashange be web manam sar bean age ba tabadol movafegh bodi khabar bede
albate ye chandroo sabr kon blogfa moshkel peyda karde
پاسخ:عزیزم وبلاگت خیلی زیبا بود من لینکت کردم شما هم لینکم کن مرسی بازم به ما سر بزن


امیررضا ...
ساعت13:43---6 خرداد 1394
سلام عزیز. خیلی خیلی خیلی وبلاگ قشنگی داری. 99 درصد قشنگیم به خاطر موضوعشه
خیلی عالیه آفرین
اینم از نظر من امیدوارم موفق باشید هر چهار نفرتون
پاسخ:مرسی از اینکه اومدی و بابت نظری که راجبه وبلاگم دادی ممنونم بازم به ما سر بزن داداشی


alitanha17
ساعت13:22---6 خرداد 1394
عالیییییییییییییه ابجیم لایک
پاسخ:مرسی داداشی بازم به ما سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید